plusgroep kleuters van B.S. De Borne

hoi

wij zijn Mijntje en Jesse.

en wij doen ons plusgroep project over de plusgroep van de kleuters

we hebben de leidster van de plugroep (Mijntje’s moeder) geintervieuwdt we hebben haar 10 vragen gestelt.

#1: hoe heet je?…. Juf Eveline.

#2: hoe vind je het om de plusgroep telijden?….. heel erg leuk! ik vind het leuk dat ik ze op een andere manier onderwijs kan geven.

#3: wat doen alle kinderen tijdens de plusgroep?….. proefjes doen, filosoferen, werken met smartgames, praten over gevoelens en gedachten, onderzoeken.

#4: wat vind je het leukste om te doen in de plusgroep?…. kinderen in de plusgroep verwonderen.

#5: zijn er moeilijke kinderen?…… er bestaan geen moeilijke kinderen voor mij.

#6: wat is er anders aan lesgeven aan de plusgroep dan aan de gewone groep?…. je bent met een klein groepje kinderen aan het werk en ze denken op een creatieve manier.

#7: waarom doe je de plusgroep?…. dat ligt aan mijn zoon Pim en ze ziet dat andere kinderen anders denken

#8: zit de plusgroep soms niet in de weg met je eigen klas?….. nee op het moment dat ik de plusgroep doe komt juf Marike

#9: denk je soms van: wow die kinderen zijn echt slim!?….. ja ik verwonder me elke dag opnieuw. de kinderen leeren me soms meer dan ik hun.

#10: dit was het interview vond je het leuk?….. ik vond het een heel leuk interview met goede vragen.

dit interview is gemaakt door: Jesse en Mijntje

door blogredacteur9

Plaats een reactie